Home » Dom Studencki » Wymeldowanie

Wymeldowanie

Przygotowanie pokoju

  1. Kołdrę i poduszkę położyć na łóżku
  2. Zetrzeć kurze z półek, regałów i stołów
  3. Umyć szufladę pod łóżkiem
  4. Umyć podłogę na mokro, także pod łóżkiem
  5. Umyć drzwi od strony pokoju
  6. Umyć i wyłączyć lodówkę
  7. Wynieść śmieci do zsypu

 

Osoby wyprowadzające się z domu studenckiego zobowiązane są do rozliczenia pokoju

  1. U pani pokojowej do godziny 13:00 należy zdać posprzątany pokój
  2. W magazynie należy zdać i rozliczyć się z pościeli i rzeczy wypożyczonych z magazynu (lampka, miska, koc)
  3. W recepcji należy zdać klucz oraz uiścić ewentualne opłaty za zniszczenia
  4. W administracji do godziny 15:00 należy wymeldować się

 

Zwrot kaucji

Procedura zwrotu kaucji rozpoczyna się w dniu wymeldowania z DS Jowita.

Kaucja zostanie zwrócona Studentowi – na jego wniosek – w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia wniosku. W przypadku zawarcia nowej umowy o zakwaterowanie na kolejny rok studiów, brak wniosku oznacza zgodę Studenta na pozostawienie kaucji na koncie UAM na czas trwania kolejnej umowy. Student jest zobowiązany do wskazania we wniosku numeru rachunku bankowego, na który ma być dokonany zwrot kaucji.

Wypełniony wniosek o zwrot kaucji można złożyć w administracji w momencie wymeldowania lub wysłać podpisany i zeskanowany dokument na adres dsjowita@amu.edu.pl

Wniosek dostępny jest w dziale Dokumenty.